Municipální marketing

Autor / editor: Vojtěch Kouba a kol.
Rok vydání: 2022
ISBN: 978-80-245-2449-8 (e-kniha)
Vydání: 1. vydání v elektronické podobě
Jazyk publikace: čeština
Počet stran: 146
Fakulta: FPH
DOI: 10.18267/tb.2022.kou.2449.8
Publikace na webu: Municipání marketing
Dostupnost: zdarma / volně dostupné
Určeno pro studium
magisterské
Formát
pdf, A4

Anotace:
Skripta „Municipální marketing“ určená primárně pro stejnojmenný předmět magisterského studia oboru Arts management představují možnosti a limity marketingového přístupu k rozvoji měst a obcí. Na municipality nahlížejí nejen z pohledu veřejné správy, ale také místních podnikatelů, neziskového sektoru či aktivních občanů. Popisují systém veřejné správy v ČR, diskutují rozvoj komunity či participace v obci. V závěrečných kapitolách jsou témata diskutovaná v předchozím textu aplikována na projekt Evropské hlavní město kultury.

 

Municipální marketing
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: