Municipální marketing
| Autor / editor: | Vojtěch Kouba a kol. |
|---|---|
| Rok vydání: | 2022 |
| ISBN: | 978-80-245-2449-8 (e-kniha) |
| Vydání: | 1. vydání v elektronické podobě |
| Jazyk publikace: | čeština |
| Počet stran: | 146 |
| Fakulta: | FPH |
| DOI: | 10.18267/tb.2022.kou.2449.8 |
| Publikace na webu: | Municipální marketing |
| Dostupnost: | zdarma / volně dostupné |
| Určeno pro studium |
magisterské |
| Formát |
pdf, A4 |
Anotace:
Skripta „Municipální marketing“ určená primárně pro stejnojmenný předmět magisterského studia oboru Arts management představují možnosti a limity marketingového přístupu k rozvoji měst a obcí. Na municipality nahlížejí nejen z pohledu veřejné správy, ale také místních podnikatelů, neziskového sektoru či aktivních občanů. Popisují systém veřejné správy v ČR, diskutují rozvoj komunity či participace v obci. V závěrečných kapitolách jsou témata diskutovaná v předchozím textu aplikována na projekt Evropské hlavní město kultury.