Základy marketingu

Autor / editor: Stehlík, E.; Boučková, J. a kol.
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-245-1760-5 (tištěná kniha)
Vydání: 4. vydání
Jazyk publikace: čeština
Počet stran: 220
Fakulta: FPH
Dostupnost: nedostupné

Anotace:
Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.

 

 
Formát publikace A5
Určeno pro studium
bakalářské

 

Předchozí vydání a dotisky:

(Stehlík, E. a kol.: Základy marketingu)
ISBN 978-80-245-1169-6, VŠE, 2. dotisk 3. vydání, 2008, 220 stran, A5

Základy marketingu
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: