Úvod do praxe mediální komunikace

Autor / editor: Váňa, D.; Horký, P.
Rok vydání: 2017
ISBN: 978-80-245-2190-9 (tištěná kniha)
Vydání: 1. vydání
Jazyk publikace: čeština
Počet stran: 90
Fakulta: NF
Publikace na webu: e-shop EKOPRESS.cz
Dostupnost: k zakoupení

Anotace:
Efektivní vystupování a prezentace firem, institucí, projektů a idejí ve vysílacích médiích (TV a rozhlas) patří v dnešní době stále naléhavěji k dovednostem, bez kterých se jen stěží obejdou nejen profesionální tiskoví mluvčí a politici, ale stále častěji také úspěšní podnikatelé, manažéři, aktivisté i sportovci. Jak se zachovat, když nám zavolá redaktor z televize nebo rozhlasu a pozve nás do vysílání, příp. nám oznámí, že nás navštíví se záznamovou technikou v naší kanceláři? Jak se připravit na prezentaci v přímém televizním nebo rozhlasovém přenosu, jakým chybám se ve studiu vyhnout, na jaké triky novinářů si dát pozor, jak zvládnout trému a jak co nejlépe zapůsobit na diváky a posluchače? Jak reagovat, když se staneme terčem mediálního útoku? Co může říkat šéf a co musí říkat tiskový mluvčí? Tyto otázky by neměly být pro vzdělané ekonomy noční můrou, ale naopak výzvou k využití příležitosti oslovit široké cílové skupiny a prvotřídně představit produkt, firmu, tým i sebe. Manuál pro vystupování v televizi a rozhlase nabízí text dvou zkušených mediálních analytiků a poradců špičkových českých manažérů i politiků.

 
Formát publikace A4
Určeno pro studium
bakalářské
Úvod do praxe mediální komunikace
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: