O PR. UVEDENÍ DO PUBLIC RELATIONS

Autor / editor: Novotná Eliška, Musil Martin
Rok vydání: 2016
ISBN: 978-80-245-2174-9 (e-kniha), 978-80-245-2193-0 (tištěná kniha)
Vydání: 1. vydání v elektronické podobě (2016), 1. vydání v tištěné podobě (2016)
Jazyk publikace: čeština
Počet stran: 118
Fakulta: FM
Publikace na webu: e-shop EKOPRESS.cz
Dostupnost: k zakoupení

Anotace:
Elektronická publikace s nadhledem uvádí do problematiky Public Relations, kterou zasazuje do širšího, manažersko-sociologického kontextu. Nemá ambice stát se vyčerpávající učebnicí, ale může být dobrým východiskem pro studium problematiky PR. V části Pojednání o PR se čtenář seznámí se vším podstatným „okolo“ PR a ve druhé části s tím, jak se PR dělá. Členění do kapitol s jednotnou strukturou vytváří čtenářsky komfortní prostředí pro všechny, kteří se chtějí či musejí s public relations seznámit nebo si jako praktičtí PRisté ledacos ujasnit.

O PR. UVEDENÍ DO PUBLIC RELATIONS
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: