INTERNATIONAL MARKETING – Theory, Practices and New Trends

Autor / editor: Král Petr, Machková Hana, Lhotáková Markéta, Cook Gina
Rok vydání: 2018
ISBN: 978-80-245-2152-7 (tištěná kniha)
Vydání: první dotisk 2., přepracovaného vydání
Jazyk publikace: angličtina
Počet stran: 246
Fakulta: FMV
DOI: 10.18267/pu.2016.kra.2152.7
Publikace na webu: e-shop EKOPRESS.cz
Dostupnost: k zakoupení

Anotace:
The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases.

The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.

 

Předchozí vydání a dotisky:
ISBN 978-80-245-2152-7, VŠE, 2., přepracované vydání, 2016, 246 stran, B5

Machková Hana, Král Petr, Lhotáková Markéta a kol.: INTERNATIONAL MARKETING:
ISBN 978-80-245-1643-1, druhý dotisk 1. vydání, 2014, 192 stran
ISBN 978-80-245-1643-1, první dotisk 1. vydání, 2013, 192 stran
ISBN 978-80-245-1643-1, 1. vydání, 2010, 192 stran

INTERNATIONAL MARKETING – Theory, Practices and New Trends
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: