English for Arts Management

Autor / editor: Hedvábná, I.
Rok vydání: 2019
ISBN: 978-80-245-2323-1 (tištěná kniha)
Vydání: 1. vydání
Jazyk publikace: angličtina
Počet stran: 154
Fakulta: FMV
Dostupnost: nedostupné

Anotace:
Skripta jsou určena pro studenty oboru Arts Management a jejich cílem je seznámit studenty s anglickou odbornou terminologií používanou v různých oblastech kultury a umění (např. aukční síně, marketing v umění, nahrávací studia, UNESCO památky). Témata 20 kapitol jsou vybrána tak, aby studenty vybízela k vlastním úvahám a diskusi při osvojování nové slovní zásoby (např. úloha veřejnoprávní televize, navrácení uloupených uměleckých děl, přímé přenosy z Metropolitní opery).

The objective of this book is to make students of Arts Management familiar with English as it is used in different cultural spheres. It consists of 20 units, each of them is devoted to a particular Arts Management-related topic (e.g. auction houses, marketing in the arts, UNESCO sites). There is also a number of thought-provoking questions (e.g. future of public broadcasting, return of looted artifacts, live opera transmissions) so that the students are encouraged to express their opinions while practising the newly-acquired terminology.

 

 
Formát publikace A4
Určeno pro studium
bakalářské
English for Arts Management
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: