Didaktika účetnictví – Vybrané problémy. Rozvoj myšlení v taxonomii podle Blooma
| Autor / editor: | Berková, K. |
|---|---|
| Rok vydání: | 2016 |
| ISBN: | 978-80-245-2178-7 (tištěná kniha) |
| Vydání: | 1. vydání (tištěné) |
| Jazyk publikace: | čeština |
| Počet stran: | 140 |
| Fakulta: | FFU |
| Dostupnost: | nedostupné |
Anotace:
Publikace je určena studentům hlavní a vedlejší specializace učitelství navazujícího magisterského studia, posluchačům doplňujícího pedagogického studia a učitelům předmětu účetnictví na obchodních akademiích. Rozvádí metodologické, věcné a formální aspekty spojené s implementací problematiky českých účetních předpisů a mezinárodních účetních standardů IFRS do vzdělávacích programů střední škol v aktuálním znění. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na shrnutí hlavních poznatků z výzkumu současného stavu výuky účetnictví na obchodních akademiích, vytváření předpokladů k pochopení učiva a zvláštnosti výuky IFRS v předmětu účetnictví z hlediska vzdělávacích a výchovných strategií a vytváření systému učiva. Publikace uvádí didaktický rozbor vybraných témat, shrnuje nejdůležitější změny v české účetní legislativě s přímým dopadem na výuku účetnictví na středních školách a věnuje se využití Bloomovy taxonomie ve výuce účetnictví v podobě příkladů s různou náročností. Pro každé téma jsou uvedeny vhodné vyučovací metody a organizační formy výuky.
| Určeno pro studium |
bakalářské |