Základy marketingu
Autor / editor: | Stehlík, E.; Boučková, J. a kol. |
---|---|
Rok vydání: | 2011 |
ISBN: | 978-80-245-1760-5 (tištěná kniha) |
Vydání: | 4. vydání |
Jazyk publikace: | čeština |
Počet stran: | 220 |
Fakulta: | FPH |
Dostupnost: | nedostupné |
Anotace:
Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.
Formát publikace | A5 |
Určeno pro studium |
bakalářské |
Předchozí vydání a dotisky:
(Stehlík, E. a kol.: Základy marketingu)
ISBN 978-80-245-1169-6, VŠE, 2. dotisk 3. vydání, 2008, 220 stran, A5