UDRŽITELNÉ PODNIKÁNÍ

Autor / editor: Zadražilová Dana a kolektiv
Rok vydání: 2012
ISBN: 978-80-245-1833-6 (tištěná kniha)
Vydání: 1. vydání (tištěné)
Jazyk publikace: čeština
Počet stran: 142
Fakulta: FMV
Dostupnost: nedostupné

Anotace:
Publikace zachycuje genezi společenské odpovědnosti podniků v uplynulých přibližně patnácti letech. Soustřeďuje se na kritickou analýzu dvou konceptů – Porterovy a Kramerovy myšlenky vytváření sdílené hodnoty (shared value) jako společensky odpovědné podnikové strategie a globální vůdcovství (global leadership) jako nových požadavků na lídry globálně integrovaných firem. Odpovídá na tyto otázky: Může se společenská odpovědnost stát součástí filozofie a strategie podniků, jejichž hlavním cílem je vytváření ekonomické hodnoty – zisku, návratnosti investic, růstu hodnoty pro akcionáře? Může zákonná regulace ze strany místních vlád změnit mezinárodní strategie globálně operujících nadnárodních společností?

UDRŽITELNÉ PODNIKÁNÍ
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: