ENTREPRENEURSHIP: A PSYCHOLOGICAL APPROACH
Autor / editor: | Lukeš Martin, Laguna Mariol |
---|---|
Rok vydání: | 2010 |
ISBN: | 978-80-245-1642-4 (tištěná kniha) |
Vydání: | 1. vydání (tištěné) |
Jazyk publikace: | angličtina |
Počet stran: | 216 |
Fakulta: | FPH |
Dostupnost: | nedostupné |
Anotace:
Kniha „Podnikání: psychologický přístup“ obohacuje naše porozumění podnikání o psychologickou perspektivu. Věnuje se tématům spojeným s osobou podnikatele (podnikatelská osobnost, motivace, přínos rizika pozitivního myšlení, plánování), se zahájením podnikání (rozpoznávání a rozvoj podnikatelských příležitostí atd.), s rozvojem firmy (řízení růstu firmy, podpora inovativního a podnikatelského chování zaměstnanců) i zajímavým otázkám sociálního podnikání a podnikatelského úspěchu. Na knize se podílel mezinárodní kolektiv předních evropských odborníků působících v oblasti podnikatelské psychologie, kteří předkládají nejaktuálnější odborné poznatky z teorie i výzkumu. Je možné ji doporučit začínajícím i zkušenějším podnikatelům, studentům podnikání, managementu a psychologie práce a organizace i všem, kteří uvažují o vlastní podnikatelské činnosti.