ENTREPRENEURSHIP: A PSYCHOLOGICAL APPROACH

Autor / editor: Lukeš Martin, Laguna Mariol
Rok vydání: 2010
ISBN: 978-80-245-1642-4 (tištěná kniha)
Vydání: 1. vydání (tištěné)
Jazyk publikace: angličtina
Počet stran: 216
Fakulta: FPH
Dostupnost: nedostupné

Anotace:
Kniha „Podnikání: psychologický přístup“ obohacuje naše porozumění podnikání o psychologickou perspektivu. Věnuje se tématům spojeným s osobou podnikatele (podnikatelská osobnost, motivace, přínos rizika pozitivního myšlení, plánování), se zahájením podnikání (rozpoznávání a rozvoj podnikatelských příležitostí atd.), s rozvojem firmy (řízení růstu firmy, podpora inovativního a podnikatelského chování zaměstnanců) i zajímavým otázkám sociálního podnikání a podnikatelského úspěchu. Na knize se podílel mezinárodní kolektiv předních evropských odborníků působících v oblasti podnikatelské psychologie, kteří předkládají nejaktuálnější odborné poznatky z teorie i výzkumu. Je možné ji doporučit začínajícím i zkušenějším podnikatelům, studentům podnikání, managementu a psychologie práce a organizace i všem, kteří uvažují o vlastní podnikatelské činnosti.

ENTREPRENEURSHIP: A PSYCHOLOGICAL APPROACH
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: