Arts marketing. Marketing umění a kulturního dědictví
Autor / editor: | Johnová, R.; Černá, J. a kol. |
---|---|
Rok vydání: | 2009 |
ISBN: | 978-80-245-1276-1 (tištěná kniha) |
Vydání: | první dotisk 1. vydání |
Jazyk publikace: | čeština |
Počet stran: | 244 |
Fakulta: | FPH |
Dostupnost: | nedostupné |
Určeno pro studium |
celoškolské |
Anotace:
Text se věnuje marketingu, na kulturu, umění, kulturní dědictví a jeho součásti se dívá z tržního hlediska, považuje je za produkt, který je nabízen zákazníkovi. Uváděný marketingový pohled v žádném případě nenahrazuje ani nepopírá klasifikace, přístupy a termíny používané ve specializovaných vědních oborech kulturologie, muzeologie a knihovnictví.
Předchozí vydání a dotisky:
ISBN 978-80-245-1276-1 (tištěná kniha), VŠE, 1. vydání, 2007, 244 stran