Dictionary to Market Leader. Intermediate Business English
Autor / editor: | Marešová, M. |
---|---|
Rok vydání: | 2011 |
ISBN: | 978-80-245-1749-0 (tištěná kniha) |
Vydání: | 2., přepracované vydání |
Jazyk publikace: | angličtina |
Počet stran: | 166 |
Fakulta: | FMV |
Dostupnost: | nedostupné |
Anotace:
Tento slovník vznikl jako doplněk k učebnici Market Leader Intermediate Business English (New Edition). Měl by usnadnit učení a opakování slovní zásoby v této učebnici použité.
Je rozdělen do 2 částí: v první části jsou slova řazena podle výskytu v daných lekcích, ve druhé části abecedně.
Jazyk publikace | angličtina, čeština |
Formát publikace | A5 |
Určeno pro studium |
bakalářské |
Předchozí vydání/dotisky:
ISBN 978-80-245-1546-5, 1. dotisk 1. vydání, 2010, 166 stran, A5
ISBN 978-80-245-1546-5, 1. vydání, 2009, 166 stran, A5