Arts marketing. Marketing umění a kulturního dědictví

Autor / editor: Johnová, R.; Černá, J. a kol.
Rok vydání: 2009
ISBN: 978-80-245-1276-1 (tištěná kniha)
Vydání: první dotisk 1. vydání
Jazyk publikace: čeština
Počet stran: 244
Fakulta: FPH
Dostupnost: nedostupné
 
Určeno pro studium
celoškolské

Anotace:
Text se věnuje marketingu, na kulturu, umění, kulturní dědictví a jeho součásti se dívá z tržního hlediska, považuje je za produkt, který je nabízen zákazníkovi. Uváděný marketingový pohled v žádném případě nenahrazuje ani nepopírá klasifikace, přístupy a termíny používané ve specializovaných vědních oborech kulturologie, muzeologie a knihovnictví.

Předchozí vydání a dotisky:
ISBN 978-80-245-1276-1 (tištěná kniha), VŠE, 1. vydání, 2007, 244 stran

Arts marketing. Marketing umění a kulturního dědictví
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: