Kvalita ve službách cestovního ruchu

Autor / editor: Indrová Jarmila, Petrů Zdenka, Houška Jiří
Rok vydání: 2011
ISBN: 978-80-245-1766-7 (tištěná kniha)
Vydání: 1. vydání (tištěné)
Jazyk publikace: čeština
Počet stran: 168
Fakulta: FMV
Dostupnost: nedostupné

Anotace:
Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují do standardů. Zdůvodnění standardů služeb cestovního ruchu a lepší pochopení nutnosti jejich dodržování napomáhá charakteristika vývoje kvalitativních standardů v oblasti služeb cestovního ruchu ve světě a v České republice. Vlastním návodem jak kvalitu zlepšovat je seznámení se s dosavadními normami kvality, činností mezinárodních orgánů v oblasti normalizace i činnosti profesních svazů a organizací v České republice. Čtenář získá řadu informací o požadované kvalitě služeb, které lze vhodně použít při výběru produktu různých podniků cestovního ruchu.

Kvalita ve službách cestovního ruchu
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: